צור קשר
צור קשר
EN
דף הביתcompexבניית שריר והתאוששות בעזרת COMPEX

שילוב Compex באימון תורם לבניית השריר ולאפקטיביות מקסימלית באימון

 בניית שריר והתאוששות בעזרת COMPEX

 

באמצעות שילוב (COMPEX (*EMS באימון, ניתן להפעיל עד 100% מסיבי השריר (גם באימוני סבולת וגם באימוני כוח מתפרץ) ולהשיג אפקטיביות מקסימלית מפוטנציאל השריר ולראות שיפור בביצועים לאחר תקופה קצרה יותר.


Electro Muscle Stimulation *EMS – מפעיל את השרירים בעזרת אלקטרודות פשוטות לתפעול, כמו שאימון רגיל לא מסוגל לעשות. זהו "סוד שמור היטב" אשר מהווה בסיס לשיפור הביצועים של ספורטאי עלית וחובבי כושר.
ה-EMS משדר דרך האלקטרודות את הפולסים החשמליים לשריר, אשר מפעילים את סיביו במטרה ליצור כיווץ לא רצוני באימון רגיל, כאשר בכיווץ עצמוני, מופעלים כ30% מסיבי השריר המופעל.

 

איך זה עובד:

הניחו את האלקטרודות על האזור עליו תרצו לעבוד. בחרו את התוכנית הרצויה ותנו ל-COMPEX לעזור לכם להתחזק ולחטב את הגוף פי 4-5 מהר יותר מתוכנית האימונים הרגילה שלכם.
שדרג את רמת האימון שלך מבלי לבזבז זמן נוסף באימונים. המכשיר אמין ואינו פולשני, קיבל את אישור ה- FDA, מציע  שלל תוכניות מיוחדות לשילוב בתוכנית האימונים שלכם. אלו תורמות לטיפול בפציעות (תוכניות שיקום), לבניית השריר, מניעת פיציעות ושיפור ביצועים ומפעילות עד 100% מסיבי השריר. המכשיר מתאים את עצמו לרמתכם ובכך מונע פציעות אשר היו עלולות להיגרם מ"עומס יתר" על השריר.

באמצעות COMPEX תוכלו להתאושש מאימונים מהר יותר ולקיים אימון נוסף מוקדם מהרגיל. 
כפי שחשוב להשיג את מטרות האימון, כך גם חשוב לתת לגוף זמן להתאושש ממנו.
השימוש ב-EMS תורם לשיפור זרימת הדם בכ-600%, בכך שהוא מסייע בסילוק פסולת מיותרת, כמו חומצות חלב מסיבי השריר ומשאיר מקום לדם עשיר בחמצן להגיע לסיבי השריר ולזרז את ההתאוששות שלו.

 

סוגי התאוששות נוספים:

Foam rolling (גליל קשיח)- זוהי דרך מצוינת למנוע שרירים תפוסים לאחר אימון, ולכאבי השרירים הנלווים לכך. אך זוהי שיטה ידנית ולכן, במקום בו תבצעו Foam rolling אתם עלולים לגעת גם ברקמות אחרות ולהכאיב לעצמכם עוד יותר.
שיטת ה- Active Recover משפיעה רק על הרקמות שפעלו, ולא פוגעת ברקמות שכנות, לכן היא פחות כואבת.  בו זמנית, ה- Active Recovery  מגרה את המוח לשחרר אנדורפינים, הגורמים לתחושה טובה ומזרזים את ההתאוששות.
 

בניית שריר בעזרת מכשיר קומפקס


סוגי תוכניות:

חימום דינאמי:

ביצוע חימום יעיל ומהיר לשרירים בשילוב תוכנית מקדימה, מונע פציעות ספורט עתידיות- כך תוכלו להשקיע יותר זמן באימון עצמו.


מהלך האימון- הגברת העומס:

השרירים אינם מזהים אם אתם משתמשים ב-EMS או מכווצים אותם באופן רצוני. בשילוב COMPEX עם כיווץ רצוני, השרירים שלכם יוכלו להפיק את המרב מהפוטנציאל הגלום בהם מבלי להפגע או לגרום לפציעה וה- COMPEX יסייע לבניית השריר ולחיטוב הגוף.


התאוששות מהירה ולא כואבת:

COMPEX מביא עימו חמצן והזנה לשרירים לפינוי פסולת ורעלים מהשריר בתוך 4-6 דקות, ובכך מאפשר לשריר להתאושש לאחר האימון מהר יותר.

יש למלא את הפרטים הבאים: